lördag 13 augusti 2011

Då va man själv igen

Mamma och syrran åkte nyss hem. dom sova över här inatt.
Så gick när dom kom så åkte vi och handla lite. sen så kolla vi på film på film till kl va 1 på natten de va trevligt.
Och idag så har vi vart på stan och kollat lite sen åkte vi till en affär som heter kalsson och där köpte min syster en bok å lite annat.
När vi kom hem så klippte mamma mitt hår gör nöjd blev ja :)
sen gjorde vi lite mat. sen åkte dom hem, för de tar ju en timma å 30min härifrån till mamma.
Så nu ligger ja i soffan och göra i så mycket ska nog kolla på en film tror ja finns inte så mycket annat och göra när ingen är hemma.
Imorgon kommer C hem från skåne å då blir allt som vanligt igen ska bli skönt de.
De gick bra på äs-mottagningen igår. behövde inte väga mig (glad). Ska dit på tisdag igen för då e de ju lunch gruppen. men som de såg ut igår så skulle de bara va ja å en behandlare med för dom andra kunde inte komma. Min behandlare sa att ja skulle börja och prova på och äta nya saker, hatar och äta sånt som ja inte vet hur de smakar eller vet va de är e livrädd för de. Ja vet ju att man inte dör av att prova nya saker. ja kan verkligen inte göra de.
skriver mer sen
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar