onsdag 10 augusti 2011

försöka sova

ska ta min imovan nu och försöka somna till criminal minds. brukar alltid kolla på de innan ja ska sova.
försökte verkligen följa mitt matschema idag. å de gick ganska bra tycker ja förutom att ja hoppa över en mellis och kvällsmaten. Ja skulle ätit kvällsmat, gick till kylen och kolla va ja skulle äta, men stängde igen och gick därifrån lika fort igen. sjukdomen vann i kväll och ja förlora.I morgon e de en ny dag och då ska ja ska ja verkligen vinna. så  fort ja är själv hemma så vinner hon den sjuka, antagligen för att ja måste ta eget ansvar för maten då. de måste ja ju annars med, men då e de ju alltid någon som säger till mig om ja skulle fuska.
ja ar två röster i huvudet. den sjuka hoppar å skuttar år ler som bara den så fort ja e själv hemma, säger till mig att fuska å hoppa över. och den friska rösten slutar å ler och ställer sig i skuggan och viskar till mig. att ja måste äta får inte fuska och hoppa över, du vet att den sjuka bara ljuger, du vet att hon har fel.
dom slås i mitt huvud hon den sjuka säger du är fett och hemsk du behöver ingen mat. ja går och ställer mig framför spegeln och kollar hur ja verkligen ser ut. och inser att hon den sjuka har rätt ja är fett ja måste verkligen sluta äta och börja träna mer.
Men så kommer den friska rösten och säger att den sjuka bara ljuger spegeln bara ljuger du ska inte tro på de hon säger å de hon får dig att se.
Att de ska va sånt krig i mitt huvud hela tiden blir tröt på de ja orkar inte. ja blir glad när ja kan lura folk men samtidigt så blir ja ledsen å besviken för ja vet att de e fel. men ändå gör ja som den sjuka säger. ja kanske inte är tillräckligt stark för att över vinna denna sjukdom. ja vet inte. ska bli skönt och åka till helenamottagningen på fredag å prata lite.
ne försöka sova va de ja skulle göra.
Natti natti
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar