onsdag 24 augusti 2011

Går inget bra

Just nu går de inte så bra med nått känns de som. maten är katastrof. är tröt 24/7 orkar inte göra nått. Har inte häller orkat blogga på några dagar. Har haft sån otrolig ångest som inte vill släppa taget om mig.
Va på äs-mottagningen igår. kaos vart de där. åt inte upp lunch klara de inte va de.
hade gått ner i vikt ganska mycket så min behandlare är inte så glad på mig just nu.
kommer antagligen få börja skriva matdagbok igen nått som ja hatar och göra.
sen så bestämde hon att aven om ja inte har ätit upp maten på 30min så får ja sitta kvar tills ja har ätit upp eller till som stänger kl17:oo.
Blir så arg när hon säger så. är van från östra att om man inte åt upp maten på 30min så fick man gå därifrån och så fick man flytta över till de röda köket och där fick man 45min på sig och äta.
och så bestämde hon att ja inte får sitta och peta i maten eller börja diskutera om att ja inte orkar, att kan inte kan äta eller att ja inte gillar de ena å de andra.
Är annars bra på att börja diskutera sånt när ja ska äta. och ja får hela tiden höra att de är ingen ide att diskutera undertiden ja ska äta.
nog om de. ska lägga mig och kolla på filmen hur många lingon finns det i världen
x0x0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar