måndag 22 augusti 2011

ingen bra dag

Är tröt som bara den och är yr i huvudet. så fort ja reser mig upp så snurrar de i huvudet på mig och känns som ja ska ramla ihop.
har sovit störa delen av denna dagen.
När ja kom hem från dagvården så la ja mig i soffan och somna med en gång.
sen vakna ja och gick ute med lillen en stund.
Och nu ligger ja här igen. Går inte så bra med bloggandet heller vet inte va ja ska skriva, tycker inte de händer så mycket i mitt liv just nu, men de gör de de händer mer saker nu än va de har gjort innan iaf.
I morgon så vart de ju äs-mottagingen igen då. De betyder att ja ska väga mig. undra hur mycket ja har gått upp va ska vi chansa på 2kg eller?. känner mig fet som ja vet inte va.
ska lägga mig och sova en stund till. Hoppa ja mår bättre i morgon. känner mig inte på topp iaf.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar