måndag 15 augusti 2011

Nu har de blivit lite bättre med vädret, regnar iaf inte nu. har vart ute med C och lillen en timma, de va härligt.
Behöver ja inte känna mig lat idag för att ja inte gör nått.
vill att de ska va finns väder massa sol så man kan va ute hela dagarna slippa sitta inne.
Men de är mysigt och va hemma och krypa ner i soffan med en filt och kolla på en bra film när de är sånt tråkigt väder.
ska försöka få i mig nått och äta sen med, är inte speciellt hungrig men vet måste äta ändå.
Ska ju till helenamottagningen i morgon på lunch-gruppen då blir de antagligen vägning, Jag susanne hoppas på att ja har ståt stilla i vikt, lite oroligt för om ja skulle ha gått upp massa i vikt men aa får se i morgon.
Men den sjuka susanne hoppas på att siffrorna på vågen visar neråt.
Nått som ja hatar är att innan min behandlare på helen gick på semester så vägde ja mig där, men sen fick ja väga mig på öppenvården  här i M-stad och nu i morgon ska ja åter väga mig på helenmottagningen och ja vet att de kan skilja lite på vågarna och ja HATAR DE.
Vill väga mig på en och samma våg hela tiden. men de allra bästa hade vart om ja inte behövde väga mig skulle nog må mycket bättre då efter som siffrorna som visas på vågen styr ju hur ja kommer. Tänk er att ett bar jävla siffror kan förstöra hela eran dag. vet låter sjukt för er som inte vart i denna sjukdom, men för er som har vart eller här  i samma sjukdom som ja så vet nu hur jobbigt de kan va med denna vägningen nog inte många med ätstörningar som gillar och se om vågen visar uppåt.
Ne nog om de.
Skriver mer i kväll
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar