måndag 19 september 2011

Ätstörningar är ingen lek


Gick inget bra idag på dagvården. Att ät min mellis tog 35min och då va de bara en smörgås. Va är de som händer med mig. Gick även igenom va ja hade ätit i helgen. de anda min Kp sa va KATASTROF. Ska till helena mottagningen i morgon får se va dom säger där dom kommer nog heller inte bli så glada på mig. men va ska ja göra. de funkar inte de blir bara fel hela tiden. Maten är jobbig nu, men får hoppas på att den blir bättre snart. Tankar som snurrar i mitt huvud nu är kommer ja fixa detta, kommer ja klara av att stå emot alla sjuka tankar, kommer ja och klara av att bli helt frisk, kommer ja och våga släppa taget om sjukdomen som gör mig trygg. För vem är ja utan sjukdomen, de vet ja inte, och ja vill ta reda på de men kommer ja och våga de, de är frågan.
Skulle va skönt och prata med någon som förstår och vet hur de är, som har vart där själv.
Ska försöka göra mitt bästa idag iaf. man kan inte göra annat an och försöka.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar