måndag 12 september 2011

Ätstörningsmottagningen

I morgon ska man dit igen. Är verkligen tröt på de stället, men ja vet att ja behöver gå där. Men ska antagligen sluta i lunch-gruppen och para ha samtal med min behandlare. Slipper iaf väga mig i morgon, för de sa hon på mötet att ja slappa väga mig denna veckan efter som de redan äör jobbigt som de är. Sen så har ja ju skrivit matschema i en veckan nu så dom ser ju va ja har ätit och hur mycket och sånt. Men nästa veckan får ja vackert nog ställa mig på den hemska vågen. Men behöver ju inte oroa mig över de nu de är ju en vecka kvar tills då.
Ja skrev ju ett inlägg om Ätstörningscoach som ja skulle vilja testa och ha, men de finns inte här som ja bor. Finns bara i Stockholm så de är lite synd. För ja skulle verkligen vilja test och ha en Äs-coach så kanske ja sluppit helenamottagningen.
Skulle ni vilja testa och ha en Ätstörningscoach?
x0x0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar