tisdag 13 september 2011

Mår bättre nu

De gick bra på helenamottagningen åt upp min mat och allt gick bra. behövde inte väga mig idag tack för att ja slappa den hemska vågen. Slipper antagligen vågen i några veckor, efter som ja mår så dåligt av att väga mig så ska vi se om de blir lättare med maten när ja slipper vågen.
Men ja måste fortsätta skriva matdagbok för att min behandlare ska se va ja får i mig och hur mycket ja rör på mig och sånt.
Ska även göra en lista på va som ja tycker är positivt och negativt med min ätstörning och samma om att vara frisk. De kanske verkar lätt, men ja tycker sån är svårt, se sanningen liksom.
Ska Villa lite nu e tröt efter dagen i skövde mycket och ta in.
sen gör de inget om ja sover bort denna dagen för vädret är ju inte de bästa precis
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar