måndag 31 oktober 2011

god morgon då var de måndag

Upp tidigt som vanligt. Vet att många har lov nu och kan sova hur länge dom vill blir lite avis om ja ska vara ärlig. Men går man inte i skolan då har man inte lov. Så ja ska snart gå iväg till psykologen och sen blir de framtidsspåret där vi ska laga mat idag. Skulle helst vilja slippa äta idag men ja vet att ja inte kommer undan där. Ska ju till ätstörnings - mottagningen i morgon och då måste ja ställa mig på den hemska vågen. Den kommer antagligen visa mins 5kg upp. har ju inte vägt mig på 3veckor. har vart underbart och slippa men ångesten och paniken blir starkare när de går så långt tid i mellan för då måste ja ligga lågt med maten hela tiden känns de som. Ja önskar att min behandlar säger till mig en dag att ja inte behöver väga mig mer. om den dagen kommer så kommer de blir den bästa dagen i mitt liv. Ja har verkligen fobi för att ställa mig på en våg.
Nu måste ja dra mig. skriver hur de gick med psykologen och maten när ja kommer hem.
ha en underbar dag
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar