måndag 24 oktober 2011

Mår inget bra


Vill bara försvinna ett tag just nu. Blir så ledsen av va C sa till mig när han kom hem från skolan. Men de kanske stämmer ja kanske är lat och ja borde ju inte va tröt på dagarna efter som ja inte göra nått. Va ja än gör så blir de bara fel känns de som. Äter ja inte och går ner i vikt då är de fel, mår ja dåligt då är de fel. är ja tröt och vill sova då är de fel. Hela ja är ett fel. Ja kanske borde sluta med all behandling och börja jobba istället så kanske alla blir nöjda och glada för då görja ju nått på dagarna iaf.
Fårlåt blir om ja är så negativ men mår verkligen skit. måste skriva av mig.
Fick för mig att ja skulle skära mig förut, men de gjorde ja inte, för ja har ju slutat med sånt.
Men känns som ja måste straffa mig själv för att ja är så dålig. JUst nu är ja verkligen tröt på allt. Orkar inte nått vill bara försvinna just nu. Vet inte va ja ska ta mig till.
Ska lägga mig och försöka läsa lite. sen blir de till att gå till innebandyhallen och visa J va ja har ätit idag.
xoxo

1 kommentar:

  1. Att jobba med sig själv kan verkligen trötta ut en. Det är så mkt man ska handskas med att det är inte konstigt att man blir trött. Det kan dock vara svårt för den utomstående att riktigt förstå vad man går igenom. Stå på dig. Du har all rätt att vara trött och att vila.

    SvaraRadera