tisdag 18 oktober 2011

nu är ja hemma

tog tid hos psykologen idag. Men nu är vi klara med testerna iaf och de värkar inte va nått fel på mig förtom Visar tecken på dyslexi och svaga adhd tecken men han sa att de kunde bero på att ja bearbetar hemska saker som gör att ja visar små tecken på de men att de kommer nog försvinna sen, och gör de inte de så kunde ja komma tillbaka om något år eller så och göra en riktig adhd utredning. Mitt humör är inte på topp just nu heller. Mycket på grund av C blir så besviken på han. Maten har gått som de ska än så länge. känner mig fet som ett hus på grund av de tycker att ja hetsäter nu bara för ja har ätit som ja ska. men min behandlare säger att ja inte gör de. men de känns verkligen som de. och ja hatar de. önskar de bara kunde försvinna.
Skit väder är de idag med regnar och blåser. blir mys film med mig själv nu.
xoxo

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack, helgen var bra!
    Det går som vanligt, typ sådär alltså..
    Hur går allt själv?
    kram

    SvaraRadera