tisdag 29 november 2011

Gått upp i vikt!

De e sant ställde mig på den hemska vågen på äs - enheten men och den visa att ja hade gått upp. Men min behandlare sa till mig att ja antagligen inte hade gått upp i vikt efter som ja hade ätit två mål mat innan ja ställde mig på vågen idag. och sist ja vägde mig där så hade ja inte ätit nått. Ska dricka näringsdrycker nu till frukost med.
Sen så sa hon till mig att ja får verkligen inte får va med och spela innebandy på torsdag med dom andra på Framtidsspåret. Men de tänker ja göra ändå, vägrar och sitta och kolla på när dom andra har roligt! Ja vill träna när ja vill. Vill inte att andra ska bestämma över mig om va ja får och inte får göra. Så min behandlare har suttit i en timma och förklarat för mig hur farligt de e för mig och träna nu. ja HATAR de verkligen. på tal om annat så ska ja antagligen börja läsa engelska efter jul. så i morgon ska ja göra ett lite engelska test för att se vilken klass ja ska gå i. de ska bli så kul och får börja skolan igen även om de bara är en kurs ja ska gå så spelar de ingen roll och de betyder att ja kommer få läxor som ja har saknat de haha. nu tycker nu säger ja e helt störd som har saknat att få läxor haha.
Hoppas ni har haft en underbar tisdag så här långt iaf
xoxo

2 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte bara skriva att jag kan förstå att du längtar efter läxor. Själv är jag sjukskriven pga bipolär sjukdom & borderlinestörning, men om några veckor ska jag börja skolan igen och jag längtar jättemkt.
    Kämpa på, hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Sv: Härligt att höra att det iallafall gick över :) Kämpa på! Kram

    SvaraRadera