torsdag 3 november 2011

jag hamnade visst mellan stolarna

Min behandlare på helena mottagningen har ju försökt få ta på U på ätstörnings avd på östra i Göteborg i tre veckor. Och idag ringde hon, min behandlare frågade varför dom inte hade hört av sig till mig efter 3 månader som dom sa att dom skulle göra för att kolla hur allt går. Då berätta dom att ja hade råkat hämna mellan stolarna. dom hade glömt av mig helt enkelt. Hur fan kan man glömma av någon så. blir så arg och besviken på dom.
Men ja skulle få komma till östra och få träffa en läkare där för att prata och bedöma om ja behöver mer hjälp asså bli inlagd på den avd igen. men vi får se. är så besviken så vet inte om ja vill ha deras hjälp längre. Men ska iaf ditt och prata med när ja får en tid. då ska dom även få veta va ja tycker om de här att dom har gjort så här mot mig.
Hoppas nu har haft en bra dag iaf.
nu ska ja försöka varva ner lite.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar