söndag 20 november 2011

Mitt liv del 4


Jul - lovet va slut så min pappas tjej L gick med mig och prata med skolkuratorn. L berättade va ja hade vart med om. Då sa kuratorn att hon va tvungen och göra en polis-anmälan och att hon hade annat de här hela tiden men inte frågat mej va som verkligen pågick där hemma. De sluta med att ja satt på ett kontor på polishuset vet inte hur ja kom dit. Mins inte så mycket från de första samtalet med polisen mer än att ja va ledsen och skämdes. Polisen bestämde att ja skulle läggas in på bup-akuten så min pappa kom med lite saker till mig och körde mig till bup där ja blev inlagd. ja fick inte ha kontakt med någon förutom min pappa och L fick inte gå ut på över en vecka. två dagar efter ja hade berättat va som hade hänt så griper dom min styvfar. och så åker polisen som har hand om utredningen upp till mamma på sjukhuset och berättar va som har har hänt och att ja va på bup-akuten. Under tiden på bup så hade ja många polis förhör. ibland så sa ja inte nått mådde så dåligt skämdes för de. Men hon fick iaf hur mig ganska mycket till slut. Sen va ja även tvungen att bli videofilmad under ett förhör då skulle ja visa med dockor hur de gick till. satt bara och grät och gröt. ja ville inte mer ja ville bara dö. de blev massa förhör och prata med min advokat undertiden vi vänta på rättegången.

ska försöka skriva nästa del snart.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar