torsdag 10 november 2011

Torsdag

Han tyvärr inte och blogga när ja vakna, efter som ja vakna för sen idag men.
Men ja va orolig tröt när kl ringde så ja stängde bara av den och somnade om.
Men får skylla mig själv när ja sitter upp till två på natten för att ja inte kan sova och kroppen bara skriker efter mat. Så ja åt massa glass och ships. hade så jävla ont i magen efter de. Nu idag går tankarna hur fan ja kunde tillåta mig själv och göra så. Vet ni hur hemskt de är och bara vräka i sig så mycket?. känner mig stor som ja vet inte va.Och efter de blev som de blev inatt så måste ja straffa mig själv. För ja får INTE äta så mycket. nu till något annat.
Va på framtidsspåret idag lika trevlig som vanligt.
Ska snart börja tvätta med inte speciellt kul. någon som vill tvätta åt mig kanske?
Sen får vi se va som händer mer under dagen.
Brukar ju inte hända så mycket i denna staden precis.
hoppas nu har en bra dag.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar