fredag 20 januari 2012

Äntligen fredag!

Har vart på äs-enheten idag och träffat dietisten. har fått ett matschema nu så nu ska ja försöka äta 6 gånger på dagen och dricka en näringsdryck innan ja lägga mig.
Så näringsdryckerna kommer antagligen hem till mig på måndag eller tisdag.
Tyckte att de va lite rolig att dietisten fråga om ja ville ha näringsdrycker hahah va fan tror hon att ja skulle svara, själv klart vill ja ha näringsdrycker ge mig massa för ja älskar det haha tror inte de va :P
Så de svaret hon fick av mig va ett stort NEJ TACK ja klara mig bra utan haha
Men efter som min behandlare va med så fick ja inte som ja ville. så de va ju bara tacka och ta emot näringsdryckerna och se glad ut.
Ni kanske vill veta hur mitt matschema ser ut? Om ni vill de så kan ja lägga upp de här på bloggen.

Sen efter ja vart där iaf så gick ja hem till Martina en stund innan ja skulle te skolan. Och nu e ja äntligen hemma.
Fick läxor tills på måndag så ska la göra dom ni så ja slipper tänka på de.
Kul att läraren säger att hinner ni inte göra de tills på måndag så gör de inget men de skulle va bra om ni gjorde de haha smart där du.
Men efter som ja måste klara engelska så gör ja de han säger att ja ska göra.
Hoppas ni får en trevlig fredag.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar