tisdag 10 januari 2012

de gick bra

de gick bra va bara upp rop så va bara i skolan typ 30 min, och ja överlevde :)
Så på måndag börjar ja kl 11 och slutar 12. sen på onsdag börjar ja 8 och slutar 9 fattar inte hur ja ska komma orka upp så tidigt. men E-L ska ringa och kolla så ja har kommit upp. sen har ja en lektion på fredagar och då börjar ja kvart över 2 och slutar kvart över 3. så de här ska ja nog fixa eller va tror ni?
Läraren verkar bra iaf.

I morgon bär de av till sjukhuset och kolla hjärtat, sen kommer E-L och hämtar mig och självklart så måste ja luncha med henne.
sen blir de att åka till skövde till äs-enheten och väga mig och prata med min behandlare. Så nu kanske ni förstår varför ja inte vill luncha i morgon innan ja ska väga mig.

Nu ska ja skriva upp alla tider som ja måste komma ihåg så ja inte missar nått.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar