torsdag 12 januari 2012

Hur gick de på äs-mottagningen?...

....Inte så bra precis! Ja hade gått ner i vikt! Min behandlare vart inte speciellt glad på mig, å nu ska ja dit två gånger nästa vecka fy säger ja bara men får skylla mig själv! Skönt att skolan dra igång på allvar nästa vecka.
Känns som ja kommer stressa mig till döds nästa veckan massa att göra iaf mer än vanligt. Men skönt ska de bli iaf.
Sen va ja ju även och kolla hjärtat igår med och läkaren sa att ja hade ett hjärta som funka som de skulle så de va la bra de.
Idag har ja vart på framtidsspåret och så har ja vart på dagvården och pratat med A en stund med. och nu sitter ja här hemma i soffan e e trött som bara den så ska nog lägga mig och sova en stund nu tror ja.
xoxo

2 kommentarer:

  1. så när är det du och jag som börjar plugga???

    SvaraRadera
  2. gött. sen är det jag som har läxförhör!!

    SvaraRadera