måndag 9 januari 2012

Måndag

Va på dagvården idag lika tråkigt som vanligt, sen skulle ja te psykologen men hon va sjuk idag så då fick ja va kvar längre på dagvården bara för de.
Sen gick ja till framtidsspåret och åt lunch. åt inte så mycket som ja borde ha gjort men men ja klagar inte ;P
Sen gick ja ner till stan med c och fixa lite saker.
och så har ja kollat lägenheter! ja verkar inte ha turen med mig och få någon lägenhet i denna jävla staden!!! Fanns några tre tvåer som ja tänkte söka men de gick inte på grund av att de företaget e så jävla sega på att ge mig en kod så ja kan logga in och söka lägenheter hos dom! Blir trött på detta de här. Kanske köpa mig ett tält och bo där i istället. Ja vill verkligen från denna staden om de blir som ja vill så ska ja härifrån efter sommaren då skolan e klar. Börjar ju skolan i morgon halv elva ska ja va där. fy fan va nervös ja börjar bli, men ja överlever nog morgon dagen med haha.
Känner att ja har så mycket ilska och hat inom mig idag. kanske ska börja sköte mina mediciner lite bättre med hehe. Hatar ju äta mediciner när ja mår bra liksom så slutar alltid med dom då och så börjar ja med dom igen när ja börjar må dåligt. inte så smart susanne!
Nu ska ja fortsätta leta lägenhet i denna stan. Önska mig lycka till.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar