tisdag 24 januari 2012

Plugga, plugga och åter plugga

De e så min kväll kommer se ut. Får inte glömma av att äta bara!
Känner att ja börjar bli ganska trött om ja ska vara ärlig. ändå har ja inte gjort så där super mycket idag. vart på framtidsspåret och i skövde. och ändå e ja sjukt trött.
Min Näringsdrycker kom föresten idag med. Om ja ska säga nått fint om dom så va dom ganska små och söta ;) För dom andra ja har haft har vart mycket större.
Så gillar dom små söta mycket bättre än dom stora :)
Men de bästa av allt skulle ju va att ja slapp dricka dom.
Nu ska ja plugga lite måste kunna alla glosor tills i morgon 40st.
Där fixar la ja eller? haha hoppas på de iaf
xoxo

3 kommentarer:

  1. sAknade dig massor det är inte lika kul när du inte är med!!

    jag spelade för dig också!!!

    SvaraRadera
  2. först tänkte jag att jag skulle skita i det. men så kom jag på att jag ska vara hos A kl 11. så jag går nog en sväng till fs iaf. ska du dit?? hoppas!!!

    SvaraRadera
  3. dån ses vi en liten stund iaf.

    SvaraRadera