onsdag 15 februari 2012

Onsdag

Har inte hänt så mycket sen ja skrev sist.
Förutom att ja väger ett kg mer än va ja gjorde då!
U från ab-enheten på östra har ju fortfarande inte ringt mig som hon sa att hon skulle göra. så nu skicka ja ett mail och klaga och fråga va fan de e för fel.
De e la inte så jävla svårt och ringa till någon eller? de kanske de är iaf för henne!
Är så jävla arg på henne så ja vet inte vart ja ska ta vägen.
Här söker man vård för man vill ha hjälp och så blir man bara sviken i slut ändå.
Som vanligt känns de som. Ibland kan man verkligen undra varför de finns nått som heter vård här i Svergie!
Tur att ja har folk som finns där för mig här hemma. som säger ifrån och fångar upp mig när de går ner för mycket.
Men tänk om ja inte hade haft någon då skulle de kunna slutat illa!
Nu har ja fått ur mig lite ilska av att skriva av mig.
hoppas ni har haft de bra!
xoxo

1 kommentar:

  1. Du verkar vara så starkt jämt, hur gör du? Imponerande, släpp aldrig din styrka! Gillar din header

    SvaraRadera