onsdag 7 mars 2012

väntar på brev

I morgon så kommer de antagligen ett brev till mig från capio om en bedömningstid.
Är lite Nervös om ja ska vara ärlig. men de kommer gå bra får försöka intala mig de.
Ska även kolla på min nya lgh som ja inte har vart i än. efter som de blev ett lite problem. men problemet e löst och ja kan flytta in på lördag.
och då kommer mamma och alla underbara folk från trollhättan upp och hjälper mig.
mamma skulle köpa med sig lite mat så ja inte svälter helt ihjäl.
För ja har verkligen ingen mat och inga pengar kvar denna månaden. men 19 får ja pengar igen. just nu inväntar ja Big brother som börjar snart. Beroende av de e ja haha ;P
Har blivit mycket bloggande idag känner mig duktig haha.
Glöm inte att sprida vidare filmen som e i föra inlägget.
xoxo

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad kul att du fick lägenheten sussi!
    Det kommer gå bra ska du se, både med brevet och flytten, pengarna.

    Ska kika filmen nu!

    SvaraRadera
  2. ÅHH, FÖRSTÅR att du är nervös.. Kom brevet idag?
    kramar

    SvaraRadera