måndag 9 april 2012

börjar bli jobbigt nu!

Nu börjar tankarna att snurra och ja börjar bli nervös som fan. Hur ska de här gå. kommer va skit jobbigt dom första dagarna där nere. allt e nytt massa regler antar ja att de kommer va. kommer nog känna mig så ensam och liten. e ju ganska blyg av mig med så ja kommer nog inte va den första som pratar precis. ska försöka och kanske inte bara va på mitt rum. Har ju en del och göra i morgon när ja kommer. skulle träffa någon som jobba där efter som min behandlare inte kommer va där i morgon. sen skulle ja tydligen få prata med läkaren med. sen på onsdag efter frukosten skulle ja få åka till sjukhuset och ta EKG och prover tror ja de va. sen kommer ja och prata med min behandlare lite med. Sen blir de självklar att äta några gånger och så antagligen har dom vila efter dom stora måltiderna bara. Funderar på att ta en treo har ont i huvudet, treo e gött. Sen ska ja bara diska de som finns och i morgon ska ja gå upp kl 06.00 för att fixa de sista. måste ta bort allt från diskbänken efter som att min hyresvärd ska fixa en ny diskbänk te mig och lite annat skulle han fixa åt mig med, under tiden ja e borta. Kommer sakna Martina och Lukas och Anna så sjukt mycket. vet inte hur ja ska klara mig utan dom så länge om ja ska vara ärlig. men de e ju tur de finns telefoner. ska försöka blogga i morgon innan ja åker och hinner ja inte de. så vet ni att ja bloggar sen när ja hinner och kan. x0x0

3 kommentarer:

  1. Vi kommer sakna dig med, men det kommer gå bra, det viktigaste är att du blir bättre! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Lycka till :) Det kommer säkert gå bra, ge det lite tid och ta hand om dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Som Emma skrev, ge det lite tid. Tänk att det är början på ditt nya, friska liv!
    Det är du värd.
    Kramiz Anna

    SvaraRadera