lördag 21 april 2012

ingen bra dag idag

Idag e de verkligen inte någon bra dag. känner mig nere på djupet just nu. Vägning på måndag e de och ja hatar de och ja hoppas hela tiden att vågen ska gå sönder men tyvärr så gör den ju fan inte de. har stängt in mig på rummet typ hela dagen. orkar inte va social när de e som de e just nu. Har inte fått åka till affären idag heller. personalen säger att dom har så mycket och göra på helgerna så dom kan inte åka ut med oss. Min behandlare har ändå pratat med dom och skrivit en lapp att dom ska åka med mig till affären så ja får handlat de ja behöver efter som de e viktigt för mig. behöver nått och göra för att äs tankarna inte ska ta över hela mig igen. men de verkar ju inte personalen förstå på detta stället! Har inte pratat med någon personal om hur ja känner eller mår idag. känns som att de spelar ingen roll om dom inte vet. sen vill ja inte va i vägen om dom nu har så mycket och göra här nu. Helt ärligt så har ja panik orkar inget vill inget mer än och åka hem och leva skit sjukdomen. för de va fan så mycket lättare. känns som de e psyk ja e på just nu får inte gå ut eller nått. Fatta mig inte fel nu att ja hatar capio för de gör ja inte. de e skit bra här och ja vet att dom e här för mig och vill verkligen hjälpa mig. och dom göra allt för att inte sjukdomen ska ta över och få någon plats i mitt liv. Men vissa dagar e jobbigare än andra. saknar mitt hem och alla där hemma. Nu sitter ja och väntar på att sitt timman ska va över så ja kan få gå in på mitt rum och lägga mig och sova eller nått. Dom andra sitter och skrattar och har de mysigt framför tven. Skönt att vissa verkar må ganska bra idag iaf. nu ska ja inte tråka ut er mer. ha en bra lördag kväll x0x0

1 kommentar:

  1. Måste vara jättejobbigt! att inte ha n å t att göra. förstår att du längtar hem. Finns det verkligen inget annat än tv, vila och äta?

    Hoppas du kämpar på trots allt, det kanske vänder snart, du kanske mår bättre, gör framsteg? Vad tror du själv?

    Styrkekram från Anna

    SvaraRadera