måndag 23 april 2012

Måndag

då va de måndag igen. ny vecka nya tag. Idag började dagen med Vägning här på capio. vilket ja inte tycker om. de e de inte många som gör här. men ja kämpar på och försöker och inte fokusera mig på de vågen visar efter som siffrorna bestämmer ju inte vem ja är och hur ja ska må. men som tur e så finns de massa underbara tjejer här som gör de lättar om dagarna. så nu i kväll känns de ganska bra om ja ska vara ärlig. har vart hos min behandlare och pratat av mig lite. nu blev de tomt i huvudet på mig. ha en underbar måndag kväll. för de ska iaf ja försöka ha! xoxo

2 kommentarer:

  1. du e bäst hjärtat!!!LOOOOOOOOOOVE <3

    SvaraRadera
  2. Vad är det för fördelar att vara "instängd" och på behandling? OM det finns några alltså...
    Sitter här med ett nyopererat knä och tycker synd om mig själv... Också instängd på sätt och vis.

    Kämpa på!

    Anna

    SvaraRadera