onsdag 30 maj 2012

Onsdag

vet inte va ja ska skriva men känner för att försöka få ut lite som ja har inom mig.
Dagen börja okej sen blev de lunch då blev de mindre okej panik blev de, ville bra fly här i från så jobbigt va de. känns lite lättare nu men är ändå orolig för en sak ska ta de med min behandlare på fredag.
Har försökt gjort lite saker för att tankarna ska bli bättre men de e väldigt svårt och ändra på dom tycker ja.
ska iaf försöka sätta mig och fixa min matplanering sen så ja blir klar med den saken.
Måste även försöka komma igång och damsug mitt rum, varför ska de va så svårt och komma igång med visa saker?
Nu ska ja snart ner och äta och ja börjar redan få ont i magen inför maten.
Men ja ska äta min mat och tankarna får ja ta efter maten.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar