söndag 20 maj 2012

Söndag och sol

Idag har de vart underbart väder ut. satt ute och sola innan lunchen å de va super skönt. Sen efter lunchen tänkte ja att ja skulle sätta mig och sola igen men så blev de inte, efter som ja vart arg och gick raka vägen upp på mitt rum och där somna ja och sov i två timmar. men har hunnit med ganska mycket ändå vart ute gått en stund och solat lite mer och nu tvättar ja och väntar på frukten som vi ska äta nu halv sju.
Ska prata med min behandlare i morgon och se om ja kan få permis om två veckor för att testa på hur de går och så. hoppas verkligen ja får de.
Känner mig friskare än någonsin just nu känns de som.
nu kom frukten.
hoppas ni har haft en bra dag.
xoxo

3 kommentarer:

  1. Det är lite lurigt i början men det går så ge inte upp!nej jag kommer från uddevalla, så ja, på korallen har jag varit ett antal gånger.....

    SvaraRadera
  2. ja det vet jag, vi har umgåts men nuförtiden pratar vi inte med varandra längre

    SvaraRadera
  3. Härligt att du känner dig såpass frisk!!

    Ta hand om dig! <3

    SvaraRadera