onsdag 13 juni 2012

Lämnar capio

Idag lämnar ja varberg och capio förr ett tag.
Mamma kommer snart och hämtar mig.
Hade mina funderingar redan igår och i natt om att åka hem för en tid fram över.
Mycket på grund av att ja har så ont i magen och vart på sjukan tror de e 4-5 gånger på en veckan. så vi tog beslutet idag att ja åker hem och så ska ja göra en utrednings på sjukhuset hemma så får vi hoppas att dom hittar va de kan va för nått fel.
Självklart kommer ja att komma tillbaka till capio och försätta jobba med mina problem.
och efter som man har en begränsad tid här så vill ja inte slösa bort den tiden med att ha ont i magen och va mer på sjukan än här och jobba i behandlingen.
SÅ nu vet ni lite va som händer just nu.
Har även pratat med Martina så hon kommer hjälpa mig lite tur ja har henne. tyvärr så flyttar ju dom snart till gbg men ja får la flytta efter ;).
Kommer sakna alla underbara tjejer här men kommer nog träffa dom igen antagligen när ja kommer tillbaka. Och nu har ja sett te att en annan tjej tar över min plats och busar med O´boy killen hahahaha ;P
Sen får ja se hur mycket ja bloggar hemma sen, men ja ska iaf försöka blogga lite

1 kommentar: