tisdag 3 juli 2012

väntar och väntar

har verkligen skit tråkigt just nu. väntar på att P ska sluta jobbet då vi kan äka hem till mig och hämta lite saker som ja behöver. men han slutan inte fören om typ två timmar, så de suger lite. Hoastar snart sönder mina lungor efter som ja inte kan ta hostmedicinen som ja köpte så får ja hoppas att hostan ger sig ändå annars får ja gå te VC i slutet av veckan.
SKa tvinga P och se på en hemsk film med mig sen som vil skulle se på i lördas men så blev de inte då. Hoppas han orkar se den med mig idag. vågra inte se på hemska filmer själv haha.
Och vill ni veta va de första ja ska göra när ja kommer tillbaka te capio på måndag e? Ja gå raka vägen till K2 och krama mina underbara söta vänner som ja saknat så mycket att ja nästan har gått sönder<3!
Nu ska ja forstätta och se på tv fast de bara e dåligt som visas ändå!
x0x0

1 kommentar:

  1. Vad skönt att han är så förstående,
    det är viktigt med stöd i en sådan kamp!

    SvaraRadera