lördag 1 september 2012

Mys dag i soffan

Idag e de lördag och mitt hjärtat har åkt i väg för att fixa med bilen. då passar ja på och myser ner mig i soffan i min rosa one piece och läser lite bloggar och ser på tv. idag har ja bestämt mig för att bara mysa och se på film hela dagen.
ska passa på och se lite tjej filmer nu när hjärtat e borta med.
om lite mer en vecka så äker ja tillbaka te capio igen, men kommer bara va där 5dagar denna gången pch så kommer ja antagligen va i villan dom dagarna.
Maten går okej hemma tacka vare att ja har Pontus som hjälper mig. men ja äter ju inte riktig så som på capio, för ja fattar inte hur man ska hinna med och äta så många gänger på en dag. man hinner ju inte göra nått annat än att stå och laga mat och äta ju. eller? fttar inte hur folk som jobbar och har barn hinner äta så mänga gnger om dagen. men men någon gång kanske ja förstår de med haha.
nu blir de iaf film för min del. hoppas ni har de bra
x0x0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar