lördag 8 september 2012

pontus e ju för söt

ligger i soffan och läser lite bloggar och pontus e ute i köket och ska fixa kaffe och så göra han nått annat. sen efter en stund kommer han ut och sätter sig här med mig, och ja frågar om inte kaffet e klart, och de e de men ja va tvungen och vänta lite för han gjorde en överasking som inte va klara. men efter en stund reser han sig upp och går ut i köket och sen ropar han på mig. ja går ut i köket så frågar va de e så ser ja att han har försökt och gjort chokladbollar men de funka inte så bra för han, för de blev bara en smet av allt ihoppa haha. så ja fick ju hjälpa till och rädda den stakarens chokladbollsmet hahaha . så nu e dom räddade och pontus har rullat dom och nu står dom i kylen och ska stelna lite sen hoppas ja att ja får mitt kaffe som han gjorde för typ 30min sendan.
Tror han ville va lite snäll efter som ja gjorde plättar till frukost idag te han.
vist e han söt mitt hjärta. han i iaf bra på att fixa fläskfile så han får nog hålla sig te den saken haha;)
xoxo

3 kommentarer:

  1. Haha va guuulligt ;) Ja, ser han inte ut som en fläskfilé än? :D

    SvaraRadera
  2. Okej, men det blir nog bra var du än hamnar? :) var känner du att du skulle vilja vara just nu då?

    Svettades även i perioder innan nd också :s tror det blir så när man kommer igång med maten. kram

    SvaraRadera
  3. Men vad gulligt. Det är tanken som räknas :)

    Hoppas du får en bra vecka på Capio och att resan går bra. Du är en kämpe.

    SvaraRadera