söndag 30 september 2012

svar på kommentar!

Anonym29 september 2012 23:28 Du ser ju uppenbarligen att du är smal,gör man inte om man har äs, man tycker man e fet, men jag vet inte va du har för problem mer, berätta.lägg ut mer kort så vi får se =) SvaraRadera SvarAnonym30 september 2012 08:21 vad vet du om det? När jag ser bilder på hur jag såg ut som sjukast så ser jag också att jag var smal. Det är så det är , man känner sig stor tycker man ser stor ut. Men nu när man ser tbx så ser man Bilder helt annorlunda! här e två kommentarer som ja fick på före inlägget. svaret till dig som inte verkar förstå riktig va äs är. under den tiden då bilderna toks så såg ja mig inte själv som smal, ja kännde mig fet och vill bara bli smalare. men nu när man ser tillbaka på gammla bilder så ser man hur verkligehenten verkligen va. ja va inte fet på dom bilderna de ser ja nu. men då såg ja inte de. vet många med äs som har kollat tillbaka på gammla bilder då dom va som smalast och inser då att dom verkligen VA SMALA då! Precis som den andra kommentaren kommentaren som förklar hur de va för henne. SÅ nu vet du de. e de nått annat du inte vet om äs eller funderar på så får du fråga. xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar