fredag 19 oktober 2012

Fredag

Börjar med och svarar om en kommentar från anna: Tråkigt att hör om din kompis dotter. jobbet eller praktik som de e har hjälp mig mycket att få in vanliga rutiner i mitt liv igen som att ät frukost innan ja går till jobbet och man äter lunch efter som på jobbet har man lunch rast. men går man bara hemma då blir de svårar får då känns de som man äter hela tinde, de tyckte iaf ja. capio har ju hjälp mig väldigt mycket, sen har ja ju några som hjälp mig här hemm när ja har haft min hemträning och så. hoppas hon blir bättre snart och får bra hjälp. Idag e de ju fredag så då blir de mys med tacos till x faktor i kväll. sen måste ja berätta en bra sak som hände idag när ja kom till jobbet, dom fråga mig om ja kunde jobba extra nästa lördag. känns så underbart, för de betyder ju antagligen att ja gör bra ifrån mig på jobbet efter som dom fråga. nu ska ja fixa tacos med pontus sova lite. hoppas ni får en mysig fredag x0x0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar