torsdag 27 december 2012

skövde

De blev en sveng till skövde idag igen. fick med mig mer saker hem idag än va ja fick igår. blev klader idag med. E helt slut i kroppen nu känner ja. först spring på jobbet sen spring i skövde. trevligt har ja haft de iaf. I morgon ska ja jobba igen. måste ringa min psykolog och bytta tid för jobbar den tiden ja ska va hos henne i morgon. har inte vart hos min psykolog på tre veckor nu tror ja. har inte vägt mig på länge heller så får se när ja väger mig nästa gång. skulle vilja vet va ja väger men ändå inte, för varför ska ja vet, de ger mig ändå inget och vet va vågen visar, mer än ångest. Men får se hur de blir framöver med vägningen. för när ja börjar skolan så tror ja inte att ja har tid och springa till öppen psyk och väga mig för att dom ska se så ja inte går ner i vikgt. vill sköta mig själv nu. utan någon som ser efter. För vist e de jobbigt att andra ser efter än att man äter som man ska och inte går ner i vikt? tror många av er håller med mig. nu ska ja ta ett bad och se film. hoppas eran dag har vart bra xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar