lördag 6 augusti 2011

Ångest!

Vet inte va ja ska göra? får panik! ja är för tjock, måste sluta äta så mycket som ja göra, de funkar inte längre kan inte hålla på så här. kollar mig i spegeln varje dag å ja blir bara tjockare och tjockare för varje dag som går!
hatar tankarna som kommer upp i huvudet på mig hela tiden. Hatar att ja bara kan se hur fettt ja är. Att ingen annan ser hur ja ser ut ja är inte smal! önskar ja kunde se på mig med andra ögon, men de går inte.
vet innerst inne att de inte stämmer för de har ja fått höra så många gånger. Men tankarna och bilden i spegeln säger nått annat och va ska ja tror på? de ja ja ser med mina ögon och rösterna som ja hör i mitt huvud som bara skriker på mig för ja äter för mycket å blir fet och att ja rör på mig för lite? eller ja ska tror på de alla andra säger till mig?
Önskar någon kunde förstå, så ja slapp och förklara.
Önskar ja hade någon som ja kan prata med och som förstår va ja menar och säger som har vart eller är där som ja är nu.
bloggar nog inte mer idag, går nog och lägger mig i soffan och drar täcket över huvudet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar