söndag 7 augusti 2011

vet inte va ja ska skriva

Skriver, raderar, skriver och raderar. De är va ja har gjort nu en stund. Vet inte va ja ska skriva. Vet inte va ja ska säga. Har inte gjort nått idag har en (Tyck synd om mig själv dag). Har funderat lite eller ganska mycket idag.  Vill ja bli frisk, vågar ja bli frisk. va händer när ja inte är sjuk längre, vågar ja lämna min bästa vän som har funnits där med mig hela tiden, hon som aldrig har svikit mig, hon som aldrig blev nöjd, vågar ja verkligen lämna henne här och nu. Och gå vidare med mitt liv? Svaret är att de vet ja inte. för ja vet inte hur de är att inte va sjuk.
Vet inte hur ja ska göra. Ska till helenamottagningen på fredag och träffa min behandlare. Har ju inte vart där på ett tag för dom har haft stänkt. så nästa tisdag är lunch-gruppen igång igen.
Skulle bli glad om ja kunde få några bra tips och råd av er, om hur ni göra  för att hantera ångesten. och va som hjälpte er att ta steget ut i de friska.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar