tisdag 16 augusti 2011

god morgon!

Ännu en ny dag. börja dagen med att inte för sova mig grattis till mig haha
vart vaken en timma nu. gick direkt ute med lillen på en promenad i en halv timma kalt som fan va de ute iaf hade lite för lite kläder på mig, men de såg ut och va varmt ute de blåser inte mycket och sollen är framme och hälsar på idag.
Om nu kanske redan har läst så ska ja snart dra mig till helenamottagningen o skövde  inte så kul tar en stund och åka tid med bussen sen så får ja gå runt på stan typ 40min bara för inte busstiderna passar så bra tills när ja ska va där. Men de gör inte mig så mycket efter som ja då rör på mig ganska mycket innan de blir att vi äter lunch. Hoppas iaf att ja inte behöver väga idag, men tror ja kommer få göra de tyvärr. får se hur ja mår efter de i såna fall. Burkar inte må så super bra efter vägning precis.
Ne nu måste ja fixa min innan ja måste dra mig mot bussen
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar