tisdag 16 augusti 2011

Hemma

Så kom precis hem från Skövde. Gick la sådär idag fick lite skäll  för ja inte har sköt mig som ja borde ha gjort, sen fick ja väga på på den jävla vågen som ja hatar mest av allt här i värden fick se dom hemska siffrorna som så klart för stör hela min dag. tankarna i huvudet går åt just nu på hur ja ska göra för att slippa äta maten hur ja ska göra för att snabbast gå ner i vikt  tills nästa veckan när ja ska dit. så mycket tankar i ett lite huvud förstår inte hur allt får plats. de ända ja tänkte på i bussen på väg hem va att ja måste gå ner i vikt till nästa gång.
Men ja går ner i vikt då vet ja att de kommer bara ta längre tid för mig och få komma ut  på praktik. Men ja vill heller inte gå runt och känna mig fet 24/7.
Sitter på målar mina naglar nu för att få nått annat och tänka på. kanske lägger upp en bild på hur de blev senare idag.
xox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar