måndag 19 december 2011

Ätstörningsmottagningen

I morgon e de tisdag och då e de Helenamottagningen och vågen som väntar på mig.
skulle så vilja slippa men vet att ja måste ställe mig på den. Ja ska ställa mig på den och tänka ja fixar detta siffrorna ska inte styra över min dag. sen vet ja att ja inte kommer behöva väga mig på ett tag efter i morgon. efter som ja ska till trollhättan så får ja lite semester där ifrån. så skönt!
Men ni som själva har en ätstörning vet nog hur ja känner in för i morgon.
Ätstörningar e inget och sträva efter för de e ett helvete de kan ja och nog många andra intyga med.
nu ska ja försöka tänka på nått annat en vågen.
ha en underbar kväll
xoxo

3 kommentarer:

  1. Ett ont måste. Du kommer klara dig genom detta det är jag helt övertygad om Sussi!
    Hoppas även att du får det kul i Trollhättan.

    /Wiilow

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Sv: Tack själv =)

    Det är sådär men jag står på benen iaf. Hur är det med dig nu?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vill du har flera besökare till din blogg? Här på laakinoiise.blogg.se kör vi dagens blogg varje dag där har du chansen att synast framför mina 100-200 besökare. Om du vill vinna mer besökare trick här :http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-tisdag-2.html#comment

    SvaraRadera