fredag 30 december 2011

Fredag

Hej hoppas nu har haft en bra dag.
Ja har haft de bra. har vart tröt som bara den idag, men ja tog mig ner till stan och handla de ja behövde inför i morgon.
Sen när ja kom hem så blev de mat som mormor hade gjort till mig.
Sen la ja mig och sov i två timmar eller nått, Somna nästa vid köksbordet haha, då e man tröt kan ja ju säga.
Sen prata ja med min underbara syrra Zandra om i morgon. Skulle få låna ett par skor av henne med för glömde festskorna hemma i Mariestad.
Skönt att ja redan har bestämt va ja ska ha för kläder på mig i morgon.
Hoppas verkligen ja slipper massa äs tankar i morgon. för i morgon e de min kväll å då ska ja fan ha de kul. festa hela natten lång ska ja göra.
Nu ska ja och mamma sätta hos och kolla på film på tv mys.
bloggar i morgon innan ja dra te syrran.
natti natti sov söt<3
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar