lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

hoppas ni får en trevlig kväll. För de ska ja ha. ska ju va med syrran och henns kompisar sen skulle vi antagligen ner till slussarna för att kolla på raketerna, sen får vi se om vi forstätter kvällen på krogen eller hemma hon syrrans kompis.
ska iaf försöka ha de super kul i kväll.
Sen så hoppas ja att 2012 kommer bli ett bättre år en va detta året har vart.
Som ni kanske förstår så mår ja ganska bra idag. Hoppas nu med mår bra.
Nu ska ja gå upp. har inte kommit upp från sängen än och kl e kvart över tolv.
ha en underbar dag.
nästa gång ja skriver e de nytt år och nya tag som gäller :)
xoxo

1 kommentar:

  1. men gud vad sjukt!! jag ska dit om någon vecka igen tror jag...
    det går bra. har väldiga problem med att hålla mig till matschemat, men vikten ligger kvar så det är nog ingen fara.

    är bara så lycklig för att jag fått mitt liv tillbaka. <3

    SvaraRadera