fredag 16 december 2011

God morgon

Då va de fredag. snart kommer A och hämtar mig och kör mig till framtidsspåret, tror de kommer bli jobbigt där idag många som kommer va ledsna på grund av en hemsk sak som har hänt. dom ringde och fråga om ja orkade och ville komma efter som dom vet ja mår dåligt just nu. Men ja vill komma dit än då för ja vill finnas där för mina kompisar krama om dom. även om ja inte kan göra så mycket så kan ja iaf finnas där för dom. och de tänker ja va med. När de är andra som mår dåligt och e ledsna så skiter ja i hur ja mår de får komma i andra hand för dom som betyder nått för mig kommer alltid komma först så de spelar ingen roll hur dåligt ja mår.
nu måste ja gå ha en under bara dag
xoxo

2 kommentarer:

  1. Men vad är det som har hänt? Det låter som någon dött.. Hoppas du mått lite bättre idag..

    SvaraRadera
  2. Vad fin vän du må vara. jag känner dig inte men såg dig några gånger på Fs.

    Fruktansvärt det som hänt. Blir förbannad på att den högre makten tillåter sånt!

    Ta hand om dig

    SvaraRadera