torsdag 15 december 2011

Som ni kanske förstår..

.. så mår ja inte så bra just nu där för inte bloggat nått.
dom senaste dagarna har vart kaos. känner mig så arg och inom mig så ja vet inte var ja ska ta vägen men samtidigt vet ja inte va ja e arg på. eller jo ja e lite arg på folk som tjatar på mig om att ja måste äta och drick. som frågar mig hela tiden om hur ja mår. ja vet att folk bara bryr sig om mig de e därför dom inte låter mig va. men man behöver inte fråga mig hundra gånger om dagen om hur ja mår om ja har ätit eller inte, och va ja ska äta senare underdagen. maten för mig e inte viktig just nu, för nu försöker ja bara överleva dagen. Folk frågar mig om ja inte ska åka hem till mamma i trollhättan redan nu i stället för dom tror ja behöver komma bror. Men ja vill ens inte till trollhättan eller till mamma. ja vill verkligen inte nått. ja struntar i hur maten går just nu som nu kanske förstår. Ja anser att ja ska försöka överleva dagarna först och försöka må lite bättre nu. orkar inte ta tag i allt på samma gång. så maten får vänta just nu. Sen mår ja ju inte bättre av att de snart e jul heller för julen tycker ja inte om. allt e upp och ner just nu. Känner att ja försöker springa iväg från dom som vill hjälpa mig och de kanske beror på att ja inte vet hur någon ska kunna hjälpa mig. varje dag får ja samma fråga den lyder så här: Hur vill du att vi ska hjälpa dig? ja svarar alltid att ja vet inte. För de e sant ja vet inte hur folk skulle kunna hjälpa mig nu. har ni fått den frågan någon gång?
ja e verkligen trött på allt just nu. saknar Lukas och Martina med, vet att ja bara kan höra av mig till Martina men ens inte de gör ja. känner mig så dåligt som inte orkar höra av mig till någon just nu. Orkar ens inte med mig själv.
hoppas ni får en bra kväll iaf.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar