onsdag 7 december 2011

ingen titel

Nu har ja vart och träffat Martina och busat lite med Lukas en stund. Alltid lika trevligt och träffa dom. men nu e ja hemma och sitter här i soffan och inte gör nått.
känner ångesten sakta börjar komma och hälsa på mig nu i kväll igen. Orkar inte en med en kväll/natt med ångest. Tankarna leder bara till en sak och ja har lovat mig själv att inte göra om de där igen. Kanske borde gå inte och ta mig en skönt duscha och sen gå och lägga mig och kolla på någon rolig film och försöka tänka på nått annat.
Sen har ja redan sjuk ångest in för helgen. Helgerna e de värsta som finns för mig just nu, hatar dom verkligen. men får prata med min KP om hur ja ska göra för att hantera detta. ska försöka släppa de nu iaf för de e ju inte fredag än.
hoppas nu har haft en underbar dag.

xoxo

2 kommentarer:

  1. Hur går de för dig tjejen, hur mår du?

    SvaraRadera
  2. sv: tack för din fina kommentar:) jag saknar dig också. och såklart FS och alla där, snälla hälsa dom från mig. jag längtar tills jag kommer hem!! när nu det blir?? hur mår du då? tänker på dig massor. kramkram

    SvaraRadera