torsdag 8 december 2011

Torsdag

Som ni redan vet är de tvätt och städ dag idag efter som de e torsdag. så de e va ja håller på med nu. just nu mår ja ganska bra mycket och göra så hinner inte känna efter och de e ju bra. I morgon bär de av till VC och ta lite prover efter som mitt hjärta slår lite konstigt ibland eller ganska ofta så e de kanske bra och kolla upp de.
Nu kom lillen och ville va med och blogga lite ;)han e för söt ibland.
Får se va som händer senare idag antagligen inte nått som vanligt.
Föresten så ringde mamma mig förut och sa att hon hade hittat en blå pippi tröja i min storlek så hon skulle köpa den till mig. Har letat efter en sån tröja hur länge som helst men de har inte hittat någon som passa mig, men nu äntligen. Så hoppas dagarna fram tills ja åker hem till Trollhättan går fort nu så ja kan få min älskade tröja!
nu ska ja ner till den underbara tvätten och vill ni veta va de bästa är? att ja bor på tredje våningen hihi
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar