tisdag 3 april 2012

Då va de Tisdag igen. ska snart dra till FS och äta frukost. sen ska ja och e-l äta lunch ute och så ska vi köpa pyssel till mig idag kommer bli en trevlig dag idag. Nu till de jobbiga. äs tankarna blir allt värre och värre ju närmare varberg ja kommer. Hela tiden tänker ja på att ja måste sluta äta så mycket som ja göra och börja gå ner i vikt så mycket som de bara går innan ja kommer till capio. Ja vet att de e fel. att äs bara säger dumma saker. de e inte bra att sluta äta innan ja kommer till capio. de e bättre och försöka äta så likt som dom gör där nere för att de ska bli lättare för mig sen när ja väl är där nere. ja äter 1 till 2 gånger om dagen just nu. och ja tycker att de e ganska bra även om de fattas typ 3 mål mat till så e de ju alltid nått iaf. Har inte vägt mig på två veckor och de e lite jobbigt och inte veta va ja väger just nu. vill ju inte komma ner till varberg och ställa mig på deras våga som ganska visar att ja har gått upp tre kg. då skulle ja verkligen dö. ska se med A om ja inte kan få väga mig idag eller kanske i morgon. De e jobbigt och väga sig men ja tycker de e lika jobbigt och inte väga mig på länge och känna att ja har gått upp massa i vikt. Tänk den dagen som ja kanske slipper alla dessa tankar. de skulle vart paradiset. Slippa tänka på de första man göra när man vaknar "hur ska ja göra idag för att slippa äta" tänk sen när ja inte behöver tänka på varje morgon. hur underbar skulle inte de va?! De blev mycket skrivit idag hehe. skulle kunna skriva hur mycket som helst känner ja. men ja måste fixa mig och dra nu. men ha en bra tisdag för de ska ja iaf försöka ha x0x0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar