tisdag 3 april 2012

åker till capio

PÅ tisdag nästa vecka åker ja till capio i Varberg, ska va där halv 11. känns lite jobbigt att ja kommer äta lunch där bara efter ja vart där i en timma typ. då ska ja sitta och äta mat med folk ja aldrig har träffat eller pratat med, undra hur de ska gå. och hur ska ja klara mig utan Anna och Martina och Lukas? kommer dö av saknad där nere. Men som tur finns de ju mobiler så kan alltid smsa som tur e. men ja hoppas att ja e hemma när Martinas bebis kommer. Hoppas de blir en tjej :) Till nått annat nu då. prata med A förut om att ja ville eller måste väga mig innan ja åker till capio. då frågade hon mig varför ja ville de. berättade för henne hur ja tänkte och kände. men hon sa att hon tyckte inte ja skulle väga mig innan. att de va äs som ville veta va ja väger inte ja susanne som ville. Men ska försöka prata med henne i morgon igen. ja kommer inte ge mig fören ja fått väga mig! nu ska ja lägga mig och se på tv. x0x0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar