lördag 28 april 2012

Lördag

Idag e de verkligen en seg lördag. inget och göra idag. har gjort de ja skulle så får la sitta och ha tråkigt lite tror ja.
igår va ja på stan med min behandlare och fixa en ska som ja va tvungen och göra.
Ja ville att de skulle va sol idag så ja kunde sitta på balkongen och sola hela dagen. men de går tyvärr inte. hoppas på bättre väder i morgon.
Om 40min så ska ja äta igen undra va de blir för mat denna gången.
Har föresten fått byta bort nu. Så nu sitter ja vid "vuxen" borden som vi säger här, de betyder att de inte sitter någon personal vi de bordet :)
På tisdag får ja antagligen besök och då får ja mina nya kläder och min nya mobil som ja har beställt.
Nu ska ja försöka dra med mig någon och hitta på nått skoj.
x0x0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar