lördag 28 april 2012

Där kom ångesten som en blixt från klar himmel

Allt kände bra fram tills efter maten då kom alla tankar om hur tjock och hemsk ja är.
Vill bara sätta mig på tåget och åka raka vägen hem! vill fly från de jobbiga.
Frukten som vi fick till frukt stunden kändes bara jobbig och att den aldrig tog slut.
Vill inte ha någon kvälls mat men ja vet att ja måste äta ändå.
längtar tillbaka till så ja såg ut innan ja kom hit. ja vill inte känna eller se hur tjock ja har blivit dom här tre veckorna ja snart har vart här!
Ja försöker och bara stänka av och inte visa hur ja mår och hur ja känner.
Vill inte påverka dom andra tjejerna som e här. Därför e de bäst och försöka va glad.
Sitter och försöker och tänka på hur ja ska göra för att fixa kvälls maten som e om 40min. äs-tankarna bara skriker på mig massa hemska ord ekar i mitt huvud.
va vill ja med mitt liv? just nu så vet ja bara att ja vill hem!!!!

1 kommentar:

  1. Du kämpar på! Bra gjort! Ge inte upp nu, du är på väg till ett friskare liv (som du skriver i headern).

    Vad vill man med sitt liv? Den stora frågan, så svår att besvara. Leva och vara frisk är väl det första. Lycklig, ett jobb eller utbildning, någon att älska. Barn. Så tänker jag med mitt liv. Hur skulle du vilja ha ditt liv?

    SvaraRadera