onsdag 4 april 2012

Påsk lunch

Idag ska vi göra påsk lunch på FS som tur e ska vi inte göra någon vanlig påsk mat med kort och sill och ägg och allt som man har. vi ska grilla kött och så va de nått mer haha men de kommer ja inte ihåg. minnet e inte så bra som de borde va ibland. Sak till dagvården innan och ta min medicin och prata med A igen om att ja MÅSTE väga mig, så e de bara ja tänker inte ge mig nu. Köpte ny skor igår skit sköna e dom fick köpa skorna i storlek 35 för 36 va förstora. mina fötter eller va då:P Nu måste ja fixa håret sen ska ja dra mig. ha en underbar dag<3 x0x0

1 kommentar:

  1. Hej! Skrev en lååång kommentar i går men den försvann...Kanske beror på att jag är så himla förkyld och lite snurrig av feber. Hoppas du inte blir sjuk. Så många ligger däckade just nu.
    Den handlade iaf om Capio, känner flera som varit där och det verkar vara helt ok. Dom är "stränga" men det ger tydligen resultat. Tar tid att tänka om och programmera om... Hur länge har du haft äs?

    Kram och prosit
    Anna

    SvaraRadera